Tryggt med rätta trycket

image820
På tv debatterar dom vikten av att dansbanden måste överleva.
Det pratar dom om.
Här sitter jag med en finne på axeln. Den är på gång. En inombordare.
Har jag tur så ger den upp i tid och kryper tillbaka och försvinner in igen.
Jag har för hög volym på tvn märker jag.
Reklamen skriker.
Jag ser många reklamfilmer i kväll.
Jag fastnar för en av dom. Det är OBH Nordicas ypperliga bevis på att vi inte
tar det så piano nuförtiden. Det är inte klotet det är synd om.
Det är dig och mig.
För nu har OBH Nordica inte bara kastruller, kaffekokare eller soda streamers i sina reklamfilmer. Nu har man gett sig in på den lukrativa marknaden blodtryck. Att ingen har tänkt på det tidigare. Hade det inte varit mars månad så hade den där blodtrycksmätaren utan tvivel legat före varenda häftig GPS som årets julklapp.
En soda streamer, en popcorn-maskin, en draught master och en blodtrycksmätare. Där har vi det!
Jag vet inte om jag vill vara med om det här.
En blodtrycksmätare från OBH Nordica känns ju mer förutsägbart än en slutet på en amerikansk dramakomedi.
Den dagen dom börjar sälja Toy igen så ska jag andas ut.
Designing good life var det.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hett tips: http://hem.bredband.net/dansbandsbussar/

2008-03-13 @ 07:45:14
Postat av: Hanna

Jag snodde tipset Mari, tack!!

Postat av: Sara

Dom säljer faktiskt Toy på vissa kiosker ;)

2008-03-13 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback