veta visste vetade

Bark säger:
och nu vet du skillnad på stolpiller och piller att svälja

Vanillo säger:
ja jag visste det redan.. men jag skulle vara lite rolig

Bark säger:
nej nej

Vanillo säger:
men bra att du redde ut det

Bark säger:
försök inte

Vanillo säger:
jo

Vanillo säger:
jag visste

Bark säger:
nej

Vanillo säger:
visste visste visste

Bark säger:
du visste inte

Vanillo säger:
jo jag visste

Bark säger:
du visste inte och jag visste att du skulle säga att du visste

Vanillo säger:
när jag var liten, eller yngre.. då såg jag en ask i mammas och pappas medicinskåp. där fanns stolpiller. så då lärde jag mig det

Vanillo säger:
jag visste visst

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Du visste inte.

2008-03-07 @ 14:35:10
Postat av: vanillo

jag visste

2008-03-07 @ 16:31:19
Postat av: Roland

Nu ger ni er!

2008-03-07 @ 22:30:51
Postat av: vanillo

han som börja

2008-03-07 @ 23:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback